Obowiązek informacyjny
RODO
Poniższa informacja stanowi zwięzły, zrozumiały i
przejrzysty skrót informacji zamieszczonych w Polityce
Prywatności odnośnie Administratora danych, celu i sposobu
przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw w związku z tym
przetwarzaniem, w formie wymaganej do spełnienia obowiązku
informacyjnego RODO. Szczegóły dotyczące sposobu przetwarzania i
podmiotów uczestniczących w tym procesie dostępne są we wskazanej
polityce.
Kto jest administratorem danych?
Administratorem
Danych Osobowych (dalej Administrator) jest firma „Zamek Świny Spółka Z
Ograniczoną Odpowiedzialnością”, prowadząca działalność pod adresem:
Świny 50, 59-420 Bolków, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej
(NIP): 6312695624, o nadanym numerze KRS: 388125554, świadcząca usługi
drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu
Jak można
skontaktować się z administratorem danych?
Z Administratorem
można skontaktować się w jeden z poniższych
sposobów
Adres pocztowy – Zamek Świny
Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Świny 50, 59-420
BolkówAdres poczty elektronicznej –
kontakt@zamekswiny.plPołączenie
telefoniczne – +48 518 687 611Formularz kontaktowy – dostępny pod adresem:
/kontakt
Czy Administrator powołał Inspektora Danych
Osobowych?
Na podstawie Art. 37 RODO, Administrator nie powołał
Inspektora Ochrony Danych.
W sprawach dotyczących przetwarzania
danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z
Administratorem.
Skąd pozyskujemy dane osobowe i jakie są ich
źródła?
Dane pozyskiwane są z następujących źródeł:
- od
osób, których dane dotyczą - w przypadku rejestracji przy użyciu
portali społecznościowych, za wyrażoną świadomą zgodą tych osób, z tych
portali społecznościowych
Jaki jest zakres przetwarzanych
przez nas danych osobowych?
W serwisie przetwarzane są
dane osobowe zwykłe, podane dobrowolnie przez osoby,
których dotyczą
(Np. imię i nazwisko, login, adres e-mail,
telefon, adres IP, itp.)
Szczegółowy zakres przetwarzanych
danych dostępny jest w Polityce
Prywatności.
Jakie są cele przetwarzania przez nas
danych?
Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są
przetwarzane w jednym z następujących celów:
- Realizacji usług
elektronicznych:- Usługi rejestracji i utrzymania konta
Użytkownika w Serwisie i funkcjonalności z nim
związanych
- Usługi rejestracji i utrzymania konta
- Komunikacji Administratora z Użytkownikami
w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych - Zapewnienia
prawnie uzasadnionego interesu Administratora
Jakie są
podstawy prawne przetwarzania danych?
Serwis gromadzi i
przetwarza dane Użytkowników na podstawie:
- Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- art.
6 ust. 1 lit. a
osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na
przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie
określonych celów - art. 6 ust. 1 lit. b
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną
jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie
osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy - art. 6
ust. 1 lit. f
przetwarzanie jest niezbędne do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora lub przez stronę trzecią
- art.
- Ustawa
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz.
1000) - Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne
(Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800) - Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz.
83)
Jaki jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez
Administratora?
- W celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia
lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest nasz
uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na ochronie
naszych praw, w tym między innymi; - W celu oceny ryzyka
potencjalnych klientów - W celu oceny planowanych kampanii
marketingowych - W celu realizacji marketingu
bezpośredniego
Przez jaki okres przetwarzamy dane
osobowe?
Co do zasady, wskazane dane osobowe są przechowywane
wyłącznie przez okres świadczenia usługi w ramach prowadzonego serwisu
przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do
30 dni od chwili zakończenia świadczenia usług (np.
usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika, wypisanie z listy
Newsletter, itp.)
W wyjątkowych sytuacjach, w celu zabezpieczenie
prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, okres
ten może ulec wydłużeniu. W takiej sytuacji Administrator będzie
przechowywał wskazane dane, od czasu żądania ich usunięcia przez
Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku naruszenia lub
podejrzenia naruszenia zapisów regulaminu serwisu przez osobę, której
dane dotyczą.
Kto jest odbiorcą danych w tym danych
osobowych?
Co do zasady jedynym odbiorcą danych jest
Administrator.
Przetwarzanie danych może jednak być powierzone
innym podmiotom, realizującym usługi na rzecz Administratora w celu
utrzymania działalności Serwisu.
Do podmiotów takich można zaliczyć
między innymi:
- Firmy hostingowe, świadczące usługi hostingu lub
usług pokrewnych dla Administratora - Firmy, za pośrednictwem
których świadczona jest usługa Newslettera
Czy Państwa dane
osobowe będą przekazywane poza Unię Europejską?
Dane osobowe
nie będą przekazywane poza Unię Europejską, chyba że
zostały opublikowane na skutek indywidualnego działania Użytkownika (np.
wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą dostępne dla
każdej osoby odwiedzającej serwis.
Czy dane osobowe będą
podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
Dane osobowe
nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji (profilowania).
Jakie mają Państwo prawa
związane z przetwarzaniem danych osobowych?
Prawo
dostępu do danych osobowych
Użytkownikom przysługuje prawo
uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, realizowane na żądanie
złożone do AdministratoraPrawo do sprostowania
danych osobowych
Użytkownikom przysługuje prawo żądania od
Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są
nieprawidłowe lub / oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
realizowane na żądanie złożone do
AdministratoraPrawo do usunięcia danych
osobowych
Użytkownikom przysługuje prawo żądania od
Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane na
żądanie złożone do Administratora.W przypadku kont
użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych
umożliwiających identyfikację Użytkownika.W przypadku usługi
Newsletter, Użytkownik ma możliwość samodzielnego usunięcia swoich
danych osobowych korzystając z odnośnika umieszczonego w każdej
przesyłanej wiadomości e-mail.Prawo do
ograniczenia przetwarzania danych osobowych
Użytkownikom
przysługuje prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych w
przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania prawidłowość
danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do
AdministratoraPrawo do przenoszenia danych
osobowych
Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania od
Administratora, danych osobowych dotyczących Użytkownika w
ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do
odczytu maszynowego, realizowane na żądanie złożone do
AdministratoraPrawo wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych
Użytkownikom przysługuje
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w
przypadkach określonych w art. 21 RODO, realizowane na żądanie złożone
do AdministratoraPrawo wniesienia
skargi
Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych
osobowych.